CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 4, 2009

PERUTUSAN BUAT KAMU YANG PERNAH MENIKAM SAYA DARI BELAKANG

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

saya dalam mood study lagi 2 subjek utk exam esok.. (Oh,esok ke?? buat2 terkejut..)
masih lagi dalam mood KGR hujung minggu nnt
masih dalam mood tesis sbb VIVA 12 Mei nnt

bila saya dengar2 semula lagu2 dalam simpanan saya, maka saya terjumpa lagu ini yang begitu sesuai utk saya letak di sini.. sebagai perutusan utk KAMU yang telah menikam saya dari belakang.. Oh, saya baru je tau..

"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya. Dia mendapat (pahala) dari (kebajikan) yang dikerjakannya dan dia mendapat (seksa) dari (kejahatan) yang diperbuatnya..."
(Al-Baqarah 2: 286)

kepada KAMU yang telah dengan sengajanya mempermainkan saya lantas menikam saya dari belakang, saya mahu katakan bahawasanya KAMU telah 
bertemu buku dengan ruas..!! 
saya takkan mudah mengaku kalah dengan perbuatan KAMU..!! 
Allah katakan bahawa Dia tidak membebani saya 
melainkan sesuai dengan kesanggupan saya..!! 

INGAT KATA2 SAYA
"my life will still goes on..!!"
KAMU takkan mampu untuk menikam SAYA sekali lagi (kecuali dengan izin Allah)
"FACE ME IF U DARE, COZ I'M NOT AFRAID OF U"
"I HAVE ALLAH BY MYSIDE..!!"

From deep inside of me, SAYA tidak pernah menyalahkan KAMU atas perbuatan KAMU itu
kesilapan berpunca dari saya
kerana saya bertanggungjawab mengizinkan KAMU untuk
 mengambil kesempatan atas diri saya

PRINSIP SAYA: tidak suka menipu dan tidak suka ditipu
lalu saya percaya bahawa KAMU tidak akan menipu
saya yakin KAMU tahu 
hukuman ALLAH kepada SI PENIPU (mungkin KAMU terlupa)

kepada KAMU yang telah menikan saya dari belakang
KAMU telah saya maafkan
SAYA tidak mempunyai apa-apa DENDAM terhadap KAMU
dan SAYA tidak pernah meminta KAMU dibalas dengan SEKSA yang dahsyat
SAYA harapkan KAMU sedar
kerana KAMU
SAYA belajar banyak perkara
(p/s: KAMU beruntung kerana tembelang KAMU saya ketahui setelah ALLAH tabiyyah saya menjadi wanita yang lebih sabar dan tabah..)

ALLAH tarbiyyah saya dengan baik
ALLAH berikan saya senyuman sbg balasan kepada kata-kata ini
"SAYA TAK PERNAH BENCI ORANG LAIN SEPERTI SAYA BENCI AKAK"
ALLAH berikan SAYA kelembutan untuk SAYA masih berhadapan setiap hari dengan orang yang meluahkan kata-kata tadi
tp ia menuntut SAYA untuk menangis dan bersabar sehingga SAYA tidak terdaya melainkan menyerah diri kepada ALLAH

setelah ALLAH pupuk kesabaran SAYA 
maka ALLAH tunjukkan kepada SAYA siapa KAMU sebenarnya
lalu dengan SAKITNYA saya menelan segalanya

kenapa SAYA tidak menyalahkan KAMU??
kerana KAMU, SAYA memperolehi ALLAH
kerana KAMU, SAYA belajar bersabar
kerana KAMU, ialah medium tarbiyyah ALLAH kepada SAYA
TERIMA KASIH KEPADA KAMU
 KERANA HADIR MENIKAM SAYA DARI BELAKANG

kepada sesiapa yang mengetahui siapa KAMU
pesanan saya untuk ANDA
jangan membenci "KAMU"
 kerana SAYA sendiri tidak membenci "KAMU"
malah SAYA teringin untuk berhadapan dengan KAMU
melemparkan senyuman kepada KAMU
supaya KAMU tahu, SAYA masih MAMPU berdiri
setelah SAYA tersungkur
kerana ALLAH telah MENGUBATI luka2 SAYA

..:: sekali lagi ::..

INGAT KATA2 SAYA
"my life will still goes on..!!"
KAMU takkan mampu untuk menikam SAYA sekali lagi (kecuali dengan izin Allah)
"FACE ME, COZ I'M NOT AFRAID OF U"
"I HAVE ALLAH BY MYSIDE..!!"

DO NOT THINK OF STABBING ANYONE ELSE
AFTER WHAT U HAVE DONE TO ME
BEWARE OF ALLAH
HE IS WATCHING U ALL THE TIME

"Dan orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami, akan Kami biarkan mereka beransur-ansur (ke arah kebinasaan), dengan cara yang tidak mereka ketahui."
(Al-'Araf 7: 182)

"Ya Allah, berikan pengajaran kepada  "KAMU".
jangan izinkan  "KAMU" mencari mangsa lain..
 Cukuplah SAYA menjadi mangsa terakhir "KAMU". 
Semoga "KAMU" diberikan petunjuk.."

3 comments:

Anonymous said...

hehe..
dahsyat je bunyinya...

hamba ABDI said...

hahaha.. memang dahsyat..
sampaikan sy takkan maafkan KAMU
kalau KAMU buat pada org lain

semoga ALLAH bagi KAMU petunjuk..

Anonymous said...

Seolah2 cakap saya tak marah pon dgn muka bengis...
Hipokit muke kongkrit...