CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

Hari-Hari terakhirku di UKM


Alhamdulillah, segala puji bagi ALLAH yang telah merancang SEMUA untuk aku dengan Baik..

ALLAH izinkan aku masuk ke UKM, 
meletakkan aku dalam kos yang terbaik buat aku,
(never want to be in any other course..this is the best!!)
meletakkan aku di KOLEJ IBU ZAIN
(never want to be in any other college)
mengizinkan aku utk berada di dalam sistem tarbiyyah KARISMA
(never want to be in any other tarbiyyah system)

thanks to everybody
and sorry for everything..

perjalanan yang hampir ke penghujungnya 
di bumi UKM
aku akan ingati pengalaman2 indah di sini..
ooohh..
pengalaman memang indah
sebab ia hanya sekali
dan takkan berulang lagi


rumet aku masa 2nd year
aku cuba cari gambar rumet aku masa 1st year, tp mana la aku letak
ayyooo sori kak syuda.. gambar kita dah hilang..
waaaaaa....



inilah jalan dakwah yang telah aku pilih
semoga kami semua tsabbat di jalan ini
love sume akhwat..!!


kenangan di IBU ZAIN
menjadi PC bagi minggu 3M
aku mmg suka aktiviti yang ke 'fasi' an
hahahahaa.. seronokkk

kawan2 bio tumbuhan
love u all
Gud Luck utk viva nanti ye...

segala ketetapan ALLAH adalah yang terbaik
berakhirnya sebuah perjalanan,
menandakan bermulanya perjalanan yang baru,
tapi sementara ini
aku memilih utk menjadi anak yang baik utk ibu bapa aku
justeru aku akan pulan ke rumah untuk bersama mereka 
setelah lama aku merantau
(cehhh, mcm la jauh sgt merantaunya pun..wahahaha)

3 comments:

farza said...

jauh la tu merantaunya..
jalan kaki x smpi2x
^_*

azaias said...

liza..sudah balik kg ka??

nak ikuttt..(-_-!)

sob..sob..sob..

hamba ABDI said...

farza:
hehehe.. jaaaauhhh sgt..

Azren Aida:
belum balik lagi.. nka jilid tesis..tp nak dekat balik dahh..tp kena kuar jalan2 dgn sarah dulu..wahahaha..