CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 28, 2009

Convocation ~~ Part 2 ~~


r

sila tutup sekiranya
anda tak berminat dengan
gambar2 org yg excited konvo
..:: heheheeee ::..
p/s: blog aku, suka aku la nak letak ape pun..
(^_-)


abang xdpt cuti masa aku konvo
sedihhhh :(


******************************************
kenangan indah bersama
menuntut ilmu ALLAH
yang tak pernah bertepi

aku atau kamu
masing-masing punya misi tersendiri
misi diciptakan dan dicampakkan
untuk hidup di BUMI ALLAH

perjalanan aku telah sampai ke SINI
perjalanan kamu juga
bagi kamu yang belum sampai
kamu pasti akan sampai jua
pada masa yang ALLAH tetapkan
TERSENYUM puas seperti aku

untuk kamu semua
aku pohonkan MAAF
BERBANYAK2 MAAF
kerana aku bukan sempurna
aku terlalu banyak melakukan kesalahan
dalam perjalanan kita bersama

untuk kamu semua
doakan kita bersama
mampu MELAKSANAKAN MISI
hidup di bumi sementara ALLAH
untuk ke RUMAH ABADI..

********************************************

******************************************
COURSEMATE
B. Sc. (Hons) (Bio)


**********************************


************************************
"Kelebihan orang yang berilmu berbanding abid samalah seperti kelebihan bulan purnama berbanding segala bintang."
(Sunan Abu Daud dan at-Tirmizi)

"ALLAH menyatakan bahawa tidak ada Tuhan selain Dia; (demikian pula) para malaikat dan ORANG BERILMU yang menegakkan keadilan, tidak ada Tuhan selain Dia, Yang Maha Perkasa, Maha Bijaksana"
(Al-Imran: 18)

merenung kejahilan diri
untuk apa AKU diciptakan
kenapa pula AKU dicampakkan di sini
ke mana lagi arah AKU selepas ini
(^_-)

1 comments:

ismi far_za said...

wah, muka liza sama dgn ayahnya..
anak bapak nih^_^