CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 5, 2009

..:: Buat kedua kalinya ::..

dalam hidup
peluang keemasan
kadang- kadang datang sekali
p/s: sebab EMAS mahal kot..

tapi
nasib baik ALLAH tak jadikan
pahalanya
semahal itu
sampai kena tunggu sekali sekala baru nak dapat

untuk kali keduanya
aku berjaya derma darah
hahahaha

dengan BERLAGAK nya
aku berjalan ke FSSK semalam
dgn buku kecik kale merah di tangan
menandakan
"I AM NOT THE FIRST TIMER"
hehehee

sebenarnya nak bebangga dgn diri sendiri
yg berjaya melawan rasa takut
terhadap JARUM
sejak pertama kali menderma darah
p/s: tp cuak tu masih ada laaaa..
bila dah cuak, aku pon buat lawak sengal kat nurse yg nak cucuk aku tu..
tp since nurse tu penat keje dari pagi
dia tak gelak pon..
xpela, aku gelak sorang pon ok..
(^_-)

yg paling best
MITOS ORANG2 YG SUKA BERALASAN
bahawa menderma darah akan meningkatkan berat badan
adalah SALAH ...!!!
berat badan aku sama je mcm dulu
p/s: turun 2.5 kg dlm masa sebulan nih
aisey.. tension byk kerje la ni..
padahal makan mcm la ada HANTU dok bertapa dalam perut
berat terkini: 46 kg
p/s: bila tau berat dah jadi 46, tiba2 terasa mcm nak melayang bila bas lalu kat sebelah.. hahahaha... bajet ringan la sangat..

akhirnya
aku yang selama ni memegang title
"pemandu motosikal tegar UKM"
memberi title baru pada diri aku
p/s: title berbentuk azam disertai istiqamah hendaknya
iaitu
"penderma darah tegar"

aku menang betting dgn mama
dulu mama tak bg derma darah seyhh..
ktrg wat perjanjian la
if ade ape2 yg buruk berlaku selepas aku derma darah
aku tak dibenarkan derma darah lagi
kalau xde ape
suka hati aku la nak buat ape dgn darah aku
hahahahaha
p/s: dengan bangganya aku call mama semalam ckp aku derma darah lagi..
mama tanya aku sakit ke tak??
aku kata 10X cucuk lagi pon BOLEH
mama tanya lagi penat ke tak??
aku kata amek 10 plastik lagi pon bolehh
padahal kepala aku dah kepeningan sikit dah masa tuu..

sesape yg belom derma darah
walaupun anda berkelayakan
anda terlalu rugi
..:: hehehe ::..

(^_-)
HEPINYA DAH BERJAYA DERMA DARAH LAGI
WAITING FOR NOVEMBER
UNTUK DERMA LAGI

1 comments:

cahayakebahagiaan said...

salam..
jangan lupa jaga kesihatan...
sibuk..sibuk jugak..
moga dipermudah urusan yer