CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 18, 2009

Convocation ~~ Part 1 ~~


Special thanks
to Allah SWT
who made me a muslim
who gave me opportunity to gain a lil' bit of His knowledge

to My PAPA and MAMA
who raised me up
i know how hard is it to raised
a "not very good girl" like me..
soory pa and ma
i have nothing to give to you
sorry for always
put you into trouble

to My ABANG
u know how i want u to be here during my convo day
but u couldn't make it
like i always said
"we do love each other, but we seldom shows"
but we do love each other very much
kan kan kan..??

to My teachers..
All of them
including my primary school teacher
my secondary school
my Matriculation college
UKM especially..
u tought me a lot

I always ask for 3 things,
1- Maafkan segala kesilapan ku
2- Halalkan segala ilmu yang telah dicurahkan kepada ku
3- Doakan kejayaan aku dunia dan akhirat

I always avoid this one thing,
"minta bagi markah lebih utk exam"
i don't deserve more than my effort..!!

to everyone
thank you all..

******************************************
thank you for the gift yesterday


thank you sarah for this chipmunk
love the purple roses..

thanks awin for this Rafflesia
Rafflesia norlizayatii
spesies yang hidup kat tepi katil aku je
endemik tuu..
..hehehee..

thanks to my USRATI..
adik2 usrah ku tersayang
belajar betul2 ye sayang..



thanks to Jannah
i love this bag
cute, nice, and simple
buat tesis dgn Dr Chong elok2 ye..
jgn ngorat Dr tu pulak.. (^_-)

semua hadiah yang aku terima semalam..
thanks to all..

thanks to Aisyah
i got this after taking all pictures above
..:: hehehe ::..

yang paling penting pada aku ialah ingatan
yang paling best ialah bergambar bersama-sama
yang paling diharapkan ialah doa untuk kejayaan dunia dan akhirat

Doa yang makbul ialah doa untuk saudaranya
di saat saudaranya itu tidak mengetahui
(^_-)

4 comments:

cahayakebahagiaan said...

salam..
semoga terus maju jaya...hehe
(dari orang yang tak berapa jauh dari bilik enti)..;-)

~~jaNnah!~~ said...

wah.
sy pon rase beg tu sgt cute.he
(puji diri sendri)
eh2.wajib ngorat dr.chong.br leh dpt markah tinggi.kikiki

hamba ABDI said...

hehehehe..
yg selalu dtg pinjam helmet..hua hua hua..

hehehe poyo je jannah..ngorat Dr Chong ye..amboi2.. baik ko tanya dia saper pemeriksa tesis ko.. nnt baru ngorat pemeriksa supaya dia tak tnya banyak masa viva..kalu tak, mau SYAHID ko kena tembak masa viva..

p/s: nasib baik pemeriksa aku Dr Haja..

leen said...

TAHNIAH LIZA!!
Maaf, tak dpt bagi apa2 apatah lagi menziarah..apa jenis ex usrahmate la..adoi..