CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 10, 2009

Aku Merindui Kamu


KOLEJ TARBIYYAH DARUS SAKEENAH
setelah lama meninggalkannya
akhirnya aku kembali
semalam
untuk memasak juadah berbuka
bersama ahli usrah lain
NASI AYAM HAINAN
sedapppp!!

esok akan ada refreshment TANZIM K-UKM
nasib baik aku free je
semalam hajar dah tanya aku
"liza free tak esok??"
aku dah mula cuak..
ada tugas2 khas utk aku ke??
hajar ni mmg pandai berbasi-basian
saje je ckp berbunga-bunga
walaupun aku amek Bio Tumbuhan
aku tak menggunakan Bunga-bungaan dalam bahasa aku
jd aku tanya la hajar
"erk, mcm ade ape2 kerje utk ana je.. ape dia??"
hajar pun kata
"xde.. cuma kalau liza xde x best la.."
.. :: eleh.. nak terkeluar balik nasi ayam hainan aku td ::..
hehehehee
kak rose pon ckp dgn jelesnya
"masa ada depan mata gaduh mcm nak tarik rambut.. bila xde rindu pulak.."
..:: eleh.. kak rose jeles dgn kita kan hajar.. ::..
(^_-)

minggu lepas berkesempatan
bermalam di Tadika Khalifah Bestari
untuk program RAIKAN RAMADHAN I
sangat2 gembira
dapat jugak tido beramai-ramai
walaupun bukan di DS
tp suasananya mirip sungguh

pengalaman berbuka dan bersahur bersama
p/s: semua jahat ckp aku mkn banyak
ala, adik usrah aku pun sama je..
mkn byk jugak..
pastu salahkan aku lak..
"mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.."
ceit.. yang lain aku ajar, xnak ikut ye..
tang makan pulak yang menurun lebih..

pengalaman main game dgn adik2
aku kena tunjuk cara ARTIS MAKE UP
mak oii.. aku ni compact powder pon tak pakai
mane tau make up
jadi aku pon kena kan adik usrah aku sekali
aku mintak dia jadi cermin
..:: hahahahahhah ::..
so, kami buat benda2 sengal sama2
..:: kah kah kah ::..

ex naqibah aku pun kena
sebab aku dajal kan dia
aku pegang kotak beracun tu lama-lama
padan muka dia
dia kena jadi PEMINTA SEDEKAH
dgn muka kesian dia tu
hajar kata kalau dia, mb dia akan cair dan bg duit
..:: hehehehehe ::..
p/s: hajar mmg cepat cair pun..

pengalaman di sini
akan terus terpatri
di sini bermula
lahirnya CINTA
AKU MERINDUI KAMU
AKU MENCINTAI KAMU
(^_-)

P/S: akhwat dekat di hati..


7 comments:

sweetbutterfly said...

Macam kenal jer sape kena jadi cermin tu..??
Ala kak..bab makan pon nak citer...aissyhh..hehe.

~Mmg best aritu..tak henti2 gelak kalau maen game tu..
Miss and Love you too

[ Nazihah ] said...

Eleh..soh dok sini tak moh :p
Pastu jiwang karat plak..sudah ah :p

cahayakebahagiaan said...

liza..skang dah jiwang sket...jumpa ana kat toilet pun kata rindu..ana rindu enti gak..tapi ana segan nak cakap...blushing la gak..hehhe..
uhibbukifillah

Matahari sinarku said...

Rindu tu merupakan satu lagi nikmat yg dianugerahkan pada manusia untuk mengigati sesama insan dan pada Nya. :-) manusia kadang2 lalai pada perasaan/nikmat ini walaupun ianya sebenarnye indah. cuba hayati perasaan ini sepenuh hati dan anda akan rasa nikmat nya.

SITI HAJAR MOHAMMAD said...

Assalamu'alaikum..

Lama tak bukak blog nti, maaf atas kekangan masa. Terkejut, nama ana banyak pulak terkeluar dalam coretan kali ni. Tapi seriously, kata-kata yang terkeluar kat masterbedroom ds tu ikhlas dari hati. Tkde niat nak suruh nti belanja makan..he..he.. Rindu kat usrahmate kita yang dulu..

cahayakebahagiaan said...

erm tak semestinya tak dok sana tak leh rindu ngan akhawat kan?,,,hehe..erm...rindu yang bertandang atas kecintaan yang sama pada KEKASIH TERAGUNG patut diraikan walau di mana kita berada,walau di medan mana kita berjuang...tak ada limitation ataupun syarat...lebih2 lagi kta sama gender..we'll see how far it goes...wallahu'alam

hamba ABDI said...

Sweetbutterfly:
yela.. sape ek cermin tuu..mmg sebijik la dia tiruu..
Love u toooo..

[Nazihah]:
chayakebahagiaan dah jawabkan utk ana daaahhh..hehehe..

cahayakebahagiaan:
hehhee.. belajar dari naqibah lama.. tarbiyah mmg akan mengajar kita untuk berubah kan?? dari pemarah kepada penyabar, dari panas baran kepada sejuk hati, dari pemendam rasa kepada peluah rasa sayang..untuk disayangi, kena la menyayangi.. huhu.. (^_-)

matahari sinarku:
kena tunggu gerhana matahari baru boleh jadi "sinar matahariku" hehehee.. tp kan, big apple donut tetap sy tunggu.. waaaaa.. bila nak belanja nih..

SITI HAJAR MOHAMMAD:
hehehe.. alalala.. ana faham hajar..kita dibesarkan oleh naqibah yang sama dulu kan..saje je kacau enti..biasa la ana ni kalau satu hari tak kacau org, boleh kena gastrik kot.. kui kui kui..