CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 28, 2009

Coret-coret Raya ~~ Part 1





Alhamdulillah
semoga kita semua akan bertemu
RAMADHAN tahun depan
(^_-)

Syawal kali ni
satu family pakai baju lama
papa biasa la mmg xnak beli baju baru
yela, baju melayu pun bukan selalu dipakai
jadi baju lama masih elok
aku plak RECYCLE baju konvo hari tu
memang nak pakej kan terus pun cadangnya
last2 satu family pakai baju lama
sebab nak sama tema warna
..:: hahahaha ::..
biasala, sedara-mara ramai
takut tertukar ana plak
so kena pakai warna sama
kui kui..
aku tipu je tuu..

Raya pertama
aku jalan2 rumah makcik aku
dan rumah nenek sedara aku..
(p/s: nenek sedara aku ni 10x aku salam dgn dia pun dia tak ingat aku ni sape..
agaknya muka aku berubah setiap kali aku jumpe dia kot..
waahh.. am I getting prettier each time..?? hehehe)
kebetulan terjumpa dgn Atok sedara aku kat sana
..:: hahaha ::..
"Atoook ooo Atokk.."
(p/s: macam upin ipin daaa..)
rasanya mcm dah lama aku tak pernah sebut perkataan tu..
sejak kecik aku mmg xde atuk..
atuk yg aku jumpe ni
ialah adik bongsu nenek aku
hehehe..
umur dia sebaya dgn makcik aku
yg merupakan kakak ke-4 papa
kadang2 tersasul panggil "paman"
pastu mula Atok aku perasan muda..
eleeeehhh.. ngade2 btol..

yg bestnya
aku jumpe FERN yg ditanam dalam pasu
aku ingatkan pokok puding

macam pokok puding daaa
nama saitifik pokok puding = Croton sp.

dua kali imbas
rupanya ada spora..
kompem FERN
dengan menggelabah aku amek kamera dan snap pic ni..
huhuuu..
agak poyo di sini..

1 comments:

matahari said...

:-) baju raya warna emas tu hehehe..