CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 20, 2010

SCOOBY-DOO ~~ where are you??


kalau korang nmpak SCOOBY DOO kat tepi jalan
ape korang buat??
lari?? jalan buat selamber?? baling batu??
kalau aku, ikut hati mmg nk lari
tp
jalan buat2 MACHO la kan?
lepas 7 langkah, buka langkah 1000 laaaa

tapi ape kata
kalau SCOOBY DOO ni
masuk blok korang
pukul 4 pagi
dan menyalak kuat-kuat
bunyinya mcm dekat je dgn bilik korang
amacam??


aku pn xtau
tapi yang nyata
aku keSERAMan sebab SCOOBY DOO
masuk blok aku
pagi tadi..
seram sangat sampai macam2 aku fikir
hehehee

pastu aku pon takutkan rumet aku
"agaknya blok kita ni byk hantu kot..."
"kalau x nape hari lain dia x masuk??hari ni je dia masuk.."
"sape bawak balik hantu ni weh..??"

hahahaaaa
~~aku pun takut la jgk sbnrnya~~
~~kalau SCOOBY DOO tu geget aku~~
alahai
x maaaaauuuuu

SCOOBY DOO
pagi nnt jgn masuk lagi ye..
(^_-)

0 comments: