CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 20, 2010

derma DERMA derma


aku x kaya
duit pn harap mak ayah je ni
bila nk kerje pn xtau la
..:: heeee ::..

ada orang kata
aku pun xla BERBUDI BAHASA
LEMAH LEMBUT jauh sekali
..:: memang pun, aku tau tu ::..

tapi semua tu xde kaitan ye..

aku rasa nak menderma
dah 2 kali aku derma
nak derma kali ketiga
bila nak ada kempen ni??


aku sihat sangat ni
x sakit-sakit
x makan panadol dalam masa terdekat
dah lengkap sangat untuk derma darah
tapi xde ke org nak darah aku ni??
aisey.....

nak derma darah
nak nak nak
sementara sihat sbb bila dah sakit
xde maknanya impian ni

sape2 yang tau
kot-kot ada kempen derma darah
yang terdekat
sila bgtau ye..

btw, aku x tau cara sbnr nk derma darah
tak semua hospital terima kan??
ke aku boleh redah je sume hospital??

saya tak takut jarum

0 comments: