CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 12, 2010

MARAH yg aku tahan

ckp salah
tak cakap pun salah
akhirnya aku mengalah
apa mungkin aku kalah???

kdg2 niatku ingin membantu
apa mungkin kamu sekadar melihat sahabt kamu yg perlukn bantuan??
tntu kamu akan lakukan
sama mcm yg aku lakukan
namun akhirnya bantuan demi bantuan
dgn penuh kesabaran
nmpk mcm tidak membuahkan hasil langsung
akhirnya
aku pun mengalah
justeru mungkin juga mengaku kalah

aku mengaku kalah
setelah marah yang aku tahan
semakin membara
aku semakin kecewa
mungkin juga kecewa pada diri ku
mungkin kerana silap aku sbb mmbantu dgn cara yg salah
atau mungkin... mungkin.. mungkin..
semuanya aku mungkin kan
hanya kerana
aku tak mahu terus marah

namun bara yg aku simpan
akhirnya membakar diri ku sendiri
2 hari aku sakit kepala yg teramat
sehingga akhirnya
aku makan panadol pd masa2 trtntu
dn baring hampir sepanjang masa
kerana cuba utk tidak memikirkan kemarahanku

mungkin saja aku patut mendiam kan diri??
atau mungkin saja aku maki hamun??
ikut hati, aku nk je hantuk kepala dia kat dinding..
akhirnya, kepala aku yg rasa mcm di hantuk-hantuk
punya la sakit..

semoga sakit ku ini
ada saham nya di sisi Allah
kerana sakit yg ku tahan
hanya dgn niat mnjaga prhubungan
agar tidak retak
lantaran marah yg aku turutkan..

(^_-)
kalo kerja nnt,
boleh ke aku amek cuti sakit
sebab tahan marah..?? hahahahaa..
~~ aku dah bengong~~

1 comments:

saidAtul said...

jangan la marah2..
jgn pendam..
maaf je orang itu
bukankah memaafkan org lebih baik dari berdendam?