CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 2, 2009

MALAM KASIH GHAZALI 09

majlis ini utk pengetahuan,
diadakan bersempena dgn pelancaran Tabung Dr Ghazali Abd Rahman
dana yang diperoleh bertujuan
menyokong, dan sbg galakan kpd aktiviti pendidikan bg pelajar FST
(^_-)
p/s: ringkas dan padat aku copy dari buku comel y aku dpt malam tuuu..

..hahahaha..
thanks to Dr Haja sbb kasi aku tumpang Merz dia..
huhuuu
hujan woo.. xkan nak merempit pulak..


buku comel dan kad jemputan hak milik prof othman

thanks to Prof Othman Ross sbb byr kerusi y ku duduk tu
hehehee
Prof tak hadir, then dorang suruh En RJ pergi
pastu En RJ la yg bertanggungjawab
memaksa aku pergi..
adehhh..
x pasal je..
heheheeheeee...
aku mana la reti majlis2 mcm ni..
aku ni org kampung ye..
duduk kat klang
bkn bandar klang ye..
kampung2 area2 banting sana..
so, x terbiasa la pulak makan beradap mcm gini..
hehehehee..


set makanan kami
hahahaha
agak kaku aku melihatnya


makan chinese style yer kawan2


rama2 kat munge telur y kami dpt
tp telur tu coklat sbnrnya
ada rasa kopi y pekat di tgh2 coklat tu


menu malam tersebut
chinese tea y rasa mcm teh O kosong
hehehehee


first dish
liiiiciiinnn
tinggal dedaun hiasan je tuh


3rd dish-ikan dinasour..hehehe..
2nd dish ayam tak silap
aku tak amek gmbr
pasal mamat waiter hemsem ni xde
..hehehe..
xde mknanya.. aku dok leka makan daaa


4th dish-udang goreng tepung kot
masin giler.. hehehee..
Dr Haja makan sampai 4 ekor..
hehehehe..


5th dish-sayur campur yg sedap
Dr Haja ckp time sayur ni org akan slow sikit
eleeehhh
licin je pinggan tuu


6th dish-nasi goreng pelik
hahahaaa
lagi pelik pasal makan dlm mangkuk
nasib bek tak kena guna garfu


pencuci mulut
dihidangkan dgn Honey Dew bersusu
yg berbau sedap, tp aku tak berdaya nak telan..
aku tak minum susu ye..!! sila ambil perhatian di sini..

pendek kata
kalau letak ikan paus kat atas meja ktrg pon
sure habis ktrg bedal
hahahahaa
mklumla, kami tak suka membazir
kan amalan syaitan
hehehehehehee

tidak Allah jadikan sesuatu dgn sia2
bahkan segala pengalaman hidup adalah kenangan manis
walaupun perit
ia tetap manis
kerana ia takkan berulang lagi
kenangan ini
aku jadikan satu lagi pengajaran yg bermakna

1- bertawakal kpd Allah dalam ape jua keadaan lagi2 bila tersepit antara dua pilihan yang akhirnya menjadikan kita mcm xde pilihan langsung

2- benar2 bertawakal dn ingati jnji Allah-Dia adlh penolong org y beriman

3- menjalin hubungan baik dgn supervisor anda.. hahahaa.. kan Dr Haja kn..?? - Dr, sekiranya anda membaca blog ini, sila simpan tawaran anda itu sehingga bulan 8 tahun depan ye..hehehehee..

4- meningkatkan sklill interaksi anda lebih2 dgn org yg jaaauh lebih dewasa dan org2 yg berkedudukan tinggi berbanding dgn diri kita..

5- byk laaagi.. tp rahsia naa..hehehee.. "berjalan, melihat mentafsir" tp sentiasa mentafsir dari perspektif yg brbeza.. see things differently.. (^_-)

..:: Wallahu'alam ::..

1 comments:

Ir KungfuPanda said...

Fuh...best! Bertuah la dapat pi...kami yang RA separuh mati kerja sebagai kuli batak ni pun tak merasai makan malam tersebut...hehe