CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 21, 2009

Strawberi dari BUAH HATI (^_-)



SAYA SAYANG BUAH HATI SAYA
"cinta pertama saya"

Demi Allah
cinta yg saya tak sanggup kehilangan
cinta yg bertaut semakin kukuh
tp saya mengerti
demi cinta ini
saya harus berkorban
lalu saya relakan kamu pergi
dan menjadi buah hati
kpd hati yang lain
tetapi
saya masih menyimpan cinta ini
dan menyayangi semampu saya

"cinta pertama" saya,
kembalilah ke pangkuan saya
bila kamu mahu
kerana saya masih di sini
memerhati kamu
dari jauh

saya juga akan menyayangi
"cinta kedua" saya
seperti mana saya menyayangi
kamu, wahai "cinta pertama" saya

~~cinta dalam dakwah~~

mahu saja saya menyimpan strawberi ini
kerana terlalu menyayangi kamu
namun
hanya gambar yg dapat saya potretkan
sbg kenangan
saya dan kamu

wahai "cinta pertama"
ketahuilah dari jauh
saya melepaskan kamu
kerana terlalu menyayangi kamu
(^_-)

p/s: sesiapa yg tak tahu siapa cinta pertama saya, sila jgn slah anggap..
saya tlh nyatakan di atas
ia adalah
~~CINTA DALAM DAKWAH~~


1 comments:

arkiter7486-moasaz said...

Pernah sembang dengan parent berkenaan buah ini...kata abah, buah ini masa di puncak Cameroon manis, bila turun ke bawah masam...kenapa???? Lama (benor) dah mencari jawapan...